هاوارد: آلمان شانس قهرمانی دارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
به تیمی که در آن حضور دارم افتخار می کنم؛
تیم هاوارد ناجی دروازه آمریکا گفت: به تیمی که در آن حضور دارم افتخار می کنم و فکر می کنم آلمان شانس قهرمانی را داشته باشد.
به گزارش ارتاویل نیوز، تیم هاوارد ناجی دروازه آمریکا در دیدار برابر آلمان پس از باخت برابر این تیم و صعود به مرحله بعد گفت: من به تیمی که در آن حضور دارم افتخار می کنم. ما توانستیم از گروهمان صعود کنیم در حالی که بازی بسیار سختی برابر آلمان داشتیم . شرایط دشواری بود و بازی را برابر آلمان واگذار کردیم. فکر می کنم آلمان با این بازی شانس قهرمانی در جام جهانی را دارد، ما در دقایق پایانی چند شانس داشتیم.
 
وی در ادامه افزود: ما به یک شانزدهم راه یافتیم و این ثابت کرد که خود را نشان داده ایم. ما تنها از حضور در این جا خوشحال نیستیم چرا که با برنامه ریزی به اینجا رسیدیم.

انتهای پیام/
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 1:8 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 114882
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1